فروش فوری و کاهش قیمت خودرو!
نوشته شده توسط : matin

به نقل ازخبرگزاری تسنیم، فرشاد مقیمی ضمن اعلام اینکه قیمت‌ها در بازار روند کاهشی پیدا کرده است گفت:​ ­تا وقتی که تعادل در قیمت پیدار شود ­سیاست ­فروش فوری ادامه دارد هرچند در ماه‌های آغازین سال آینده به نظر می‌رسد به شکل سنتی اندکی درخواست خودرو افت پیدا کند و کاهش تقاضا کاهش قیمت را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با اشاره به مصوبه‌ی ترخیص اتومبیل های وارداتی گفت:­ آیین ­نامه مربوطه را وزیر صمت ­ابلاغ­ کرد­ و کار ثبت سفارش این ملشین ها شروع­ و به همه شرکت‌ها اعلام شده تا درروزهای تعطیل نیز مساله ثبت سفارش انجام شود و مشتریان می‌توانند به وزارتخانه و گمرک رفته و تلاش بر این است تا پیش ازاتمام سال ماشین هایی که در گمرک هستند و قابلیت خروج دارند ترخیص و توسط شرکت‌ها به متقاضیان تحویل شود.

مقیمی­ به موضوع تامین قطعات خودرو اشاره کرد و­ افزود:­ با تامین منابع مالی­ ریالی و ارزی با همکاری بانک‌ها و بانک مرکزی تاکنون بیش از 3400 میلیارد تومان از تسهیلات مورد نیاز این بخش پرداخت شده و بقیه آن در دو هفته آینده پرداخت می‌شود­.

معاون وزیر صمت اضافه کرد:­­­ تامین قطعات سبب بالا رفتن تولید می شود­­ و تولید روزانه خودرو به 4 هزار دستگاه در روز می رسد که به همین میزان تحویل خودرو داریم. ­
مقیمی­ گفت:​ درهفته جاری وزارت صنعت ابلاغیه‌ای به اتومبیل سازان اعلام کرد تا در روز‌های تعطیل نیز ­به تحویل خودرومشغول باشند و خدمات پس از فروش نیز صورت گیرد.

وی افزود:­­ درروزهای پایانی سال با پیش‌بینی‌هایی که انجام شده برای خدمات رسانی به مشتریان در ایام نوروز از امکانات الکترونیکی نیز استفاده می‌شود و مشتریان با تماس تلفنی توسط تلفن‌های هوشمند می‌توانند پیامک بزنند و اطلاعات لازم از طریق شرکت خدمات رسان با گوشی‌های تلفن همراه به مشتریان ارائه می‌شود.

مقیمی ادامه داد:­ پیش بینی شده که بعضی تعمیرگاه‌ها به طور شبانه روزی خدمات رسانی کنند که در استان‌های متعددی انجام می‌شود  و در خودروسازی سایپا بالغ بر 500 تعمیرگاه خدمات رسانی می‌کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت­ گفت:​­ تامین قطعات نیز انجام و به تعمیرگاه‌ها فرستاده شده و نظارت‌های لازم توسط انجمن‌ها و وزارت صنعت انجام می‌شود. ­




:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: